Shinju Dorama

Cain and Abel /Kain to Aberu/

2016

2016. december 14. - shinjudrama

cain_and_abel-p00_png.png

Yu Takada egy nagyon jómódú család legkisebb fia, aki jelenleg egy nagy cégnél dolgozik. Látszólag mindene adott ahhoz hogy kielégítő élete lehessen, azonban ő mégsem elégedett semmivel. Sőt. Kifejezetten irigy és féltékeny bátyjára, akit az egész család sokkal okosabbnak és rátermettebbnek talál mindenben. Legnagyobb fájdalma pedig, hogy szeretett apja figyelméből neki szinte semmi sem jut máig, pedig másra sem vágyott egész életében. Elege van abból, hogy mindenki levegőnek nézni és egyáltalán nem ismerik el, sem szakmailag, sem otthon. Így bosszút forral, és mindent elkövet azért, hogy családján, de leginkább eminens bátyján elégtételt vehessen. Elhatározza hogy tönkreteszi őket, nem számít milyen áron, és minden olyat elvesz testvérétől, amiben ő sosem részesült. A dolgokat csak tovább nehezíti és bonyolítja az, hogy egy napon mély szerelembe esik, viszont a hölgyről durva mód kiderül, hogy nem más, mint a saját bátyja legújabb barátnője. 

A bejegyzés trackback címe:

https://shinjudorama.blog.hu/api/trackback/id/tr6412047397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chiffleee 2016.12.15. 17:26:50

Szia!

Megcsillant a szemem, mikor megláttam, hogy csakis a japán doramák érdekelned téged. :)
Ráadásul ahogy szétnéztem az oldaladon, megláttam ezt a doramát :3 korábban meglestem már az előzetesét, persze, hogy érdekel. :D Alig várom, hogy elkészüljön hozzá a felirat és megnézhessem vele együtt. :)

Őszintén szólva én nem is reménykedtem abban, hogy olyan ember létezne, akit csakis a j-doramák érdeklik. Több százat néztem végig, s csakis ezek jöhetnek szóba, más nyelvűek egyszerűen nem érdekelnek, más a hangulatuk, más kultúra, más színészi játék.

Szóval nagy reményeket fűzök hozzád a j-doramákat illetően. :)
Jó fordítást kívánok neked!

Üdv, Chifflee

shinjudrama 2016.12.15. 22:15:08

@Chiffleee: Köszönöm szépen! Örülök akkor, hogy vannak akik hasonló nézeteket vallanak! :) Én mindenevő vagyok, bár bevallom ezt az állandó korea meg kína hullámot már én is unom, és úgy érzem, méltatlanul el van hanyagolva itthon a japán filmkultúra. Úgyhogy remélem és bízom benne lesz azért rá érdeklődés.
süti beállítások módosítása